Linkedin jako profesionál

  • Kurz je určen pro personalisty, manažery a osoby odpovědné za nábor zaměstnanců, specialisty z personálních agentur a pro HR a personální poradce a konzultanty
  • Kurz je určen pro majitele firem a obchodníky
  • V průběhu semináře si ověříte, jak využít Linkedin pro potřeby vyhledávání nových příležitostí.
  • Jak využít Linkedin pro dobré PR
  • Jak používat Linkedin pro business
  • Zlepšíte efektivitu vyhledávání zákazníků, zlepšíte výkonnosti celých obchodních týmů.

 

Cíl semináře:
Dnešní doba a aktuální situace na trhu práce nutí personalisty a manažery k radikálním změnám nejen ve vyhledávání relevantních kandidátů, ale i v jejich oslovování a vůbec v celkové změně působení firemní značky, aby byla pro kandidáty atraktivnější

Jedním z nejlevnějších a nejefektivnějších způsobů, jak oslovit potenciální kandidáty a budoucí zaměstnance, ať už se pohybujete v IT, strojírenství, bankovnictví nebo v marketingu, jsou sociální sítě.

LinkedIn, který má má celosvětově kolem 380 milionů aktivních uživatelů a v České republice více než 850 tisíc, zaujímá první místo mezi profesními sítěmi. Personalisté by proto měli cílit právě na něj.

Naučíte se:

maximalizovat využití LinkedInu pro potřeby recruitmentu a zlepšit obchodní výsledky
snížit náklady na nábor zaměstnanců
získat rozhodující výhodu nad konkurencí zlepšením vyhledávacích technik a technik odkrývání skrytých zdrojů s talenty
zlepšit efektivitu a úspěšnost náboru a vyhledávaní lidí na těžko obsaditelné pozice
rozšířit množství relevantních kandidátů

Obsah (osnova) semináře:
Aktuální situace na trhu práce a nové trendy v náboru zaměstnancůCo je LinkedIn? Proč LinkedIn v personalistice?
Nejdůležitější části LinkedIn profilu pro nábor zaměstnanců
Jak získat maximum z LinkedIn vyhledávače
Jak odkrýt skryté zdroje s relevantními zaměstnanci (hidden talent pools)?
Definice boolean operátorů, modifikátorů a vyhledávacích příkazů
Co je to tzv. X-Ray a Flip vyhledávání a jak cílit a filtrovat LinkedIn uživatele pomocí internetových vyhledávačů?
Seznámení s konceptuálním, implicitním, jazykovým a nepřímým vyhledáváním
Orientace v pokročilých technikách, jako např. sémantické, pravděpodobností a vyčerpávající vyhledávání
Jak kontaktovat LinkedIn kandidáty?
Efektivita náboru pomocí LinkedIn
Co nabízí konkurence aneb analýza konkurenčních aktivit na LinkedIn

Forma školení:

Aktivní práce se sociální sítí LinkedIn (užívání systému, praktické ukázky)
Průběžné kladení otázek, diskuse, návrhy možností, úprav

 

Kurz je určen pro:personalisty, manažery a osoby odpovědné za nábor zaměstnanců, majitele firem a obchodníky
Maximální počet uchazeců10
Kurzem už prošlo:953 lidí
Hodnocení kurzu:1,2

Poslat dotaz

Mám zájem o kurz Linkedin jako profesionál

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely vyřešení vašeho dotazu.