Kurz digitální komunikace

  • Digitální komunikaci považujeme za důležitý článek marketingové komunikace i aktivit PR. Aby celý komplex služeb ladil, vyžaduje integritu a provázanost.
  • Navrhujeme a vedeme digitální komunikaci tak, abyste viděli výsledky.
  • Spravujeme sociální média i weby včetně jejich optimalizace pro vyhledavače, tvoříme blogy, newslettery a inzertní kampaně – a to vždy v originálním duchu tak, aby obsah měl pozitivní dopad na vaše podnikání.

·  

Marketingová komunikace

Popis kurzu

Tvoříte texty a chcete, aby přesně a účinně zapůsobily na vaši cílovou skupinu?

Aby hodiny strávené tvorbou textů nepřišly vniveč?

Aby každá vaše věta byla vybroušený klenot?

A daří se vám to?

Opravdu?

Vždycky je co zlepšovat, na to vemte jed!

Neuděláme z vás druhého Shakespeara.

Na Pulitzerovu cenu také zapomeňte.

Naučíme vás ale:

 
Psát tak, aby se vaše texty odlišily od toho, jak píší ostatní

 
Bravurně zvládat metody zpracování podkladů tak, abyste přesně oslovili vaši cílovou skupinu.

 
Probudit vaši kreativitu (o které možná ještě ani nevíte) a nasměrovat ji správným směrem.

 
Najít váš vlastní jazyk, styl a ten pak rozvíjet.

Kurz si nenechte ujít, pokud :

 
Prodáváte skvělý produkt a chcete o něm dát vědět vašim budoucím zákazníkům

 
Nabízíte skvělou službu, ale váháte, jak ji poutavě popsat a přesvědčit svět o tom, že právě vás potřebuje

 
Jste hrdí na vaši firmu a hledáte způsob, jak udržet vaše stávající příznivce a oslovit nové?

Co vás na kurzu čeká:

 Začínáme

Ještě než napíšete první písmeno, je třeba si udělat jasno. Psát pro imaginárního čtenáře je promarněný čas. Víte kdo jsou ti, které chcete oslovit? Co jim chcete říci a co od nich očekáváte? Metoda myšlenkové mapy vám na tyhle otázky pomůže najít odpovědi.

 Kreativita

Tohle slovo znáte. Ale víte, co to kreativita doopravdy je? A víte, co jí pomáhá a co škodí? Kdy být kreativní a kdy naopak ne?

 Flow

Online svět je rychlý. Velmi rychlý. A online čtenáři jsou netrpěliví a roztěkaní. Naučíme vás, jak neztratit pozornost čtenáře v druhé polovině první věty.

 Technika psaní

Kromě samotné techniky psaní, tedy pravopisu (ano, musí to být), stylistiky a slovosledu, probereme samozřejmě i oblast kreativní práce s celkovým vyzněním textu:

 jazykové prostředky a jejich použití

 pozitivní vs. negativní vyznění textu

 Praktické ukázky

Na konkrétních příkladech vám ukážeme, jak má nebo nemá vypadat působivý a funkční text.

 Krátká cvičení: tvorba textu dle zadání

Nemysleli jste si, že vás to mine, že ne? Těžko na cvičišti, lehko na bojišti.

Všechny naše kurzy je možné absolvovat také online, z pohodlí vašeho domova a v době, která vám bude nejlépe vyhovovat.

Kurz je určen pro:Pro všechny, kteří chtějí být kreativní
Maximální počet uchazeců10
Kurzem už prošlo:96 lidí
Hodnocení kurzu:1,4

Poslat dotaz

Mám zájem o kurz digitální komunikace

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely vyřešení vašeho dotazu.